Template by Nessa | credits: 1, 2

5 kwi 2022

Nowe posty 05.04.2022

Który bóg najtaniej sprzeda mi zbawienie? by Lacerta
Opowieść o pewnym Lalkarzu [SasoSaku]


Trwające  Fanfiction - Naruto | Opowiadanie grupowe | Zbiór opowiadań
Sakura mimowolnie cała pokraśniała, gdy doszła do końca wiadomości. To był piąty liścik z kolei, ale pierwszy, w którym Lalkarz wspomniał o ewentualnym spotkaniu.

Przeczytaj na blogu



"Just a moment to discover your mind..." by Akuma
Rozdział 51


Trwające | Fanfiction - The GazettE | Romans | Obyczajowe
-A ty w końcu spotkasz się z Yuu? -Zapytała Anett, patrząc na kobietę. -Rozmawiałam z nim ostatnio i... Stałaś wtedy tyłem do drzwi i nie wiesz, że On słyszał wszystko, co powiedziała Megg. Dlatego chce z tobą pogadać.
-Pewnie, żebym mu wyjaśniła, co sobie myślę. Proszę Cię, nie moja liga. -Brunetka pokręciła lekko głową z zrezygnowaniem na twarzy.
-Daj sobie po prostu szansę. Wiem, głupio to brzmi, ale mam Ci przypomnieć co sama jeszcze nie tak dawno mi mówiłaś? Jeżeli po tym co usłyszał sam chce porozmawiać, to się z nim spotkaj i wyjaśnij, bo w końcu przyjdzie dzień, że nie będziesz miała już żadnej szansy. -Anett spojrzała na nią błagalnie.

Przeczytaj na blogu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz